Якщо у вас виникають питання щодо заповнення того чи іншого блоку декларації, то можна скористатися одним із таких способів:
- роз’яснення у Базі знань НАЗК. Там ви можете знайти відповіді на більш ніж 200 поширених питань декларантів: від «Якого типу декларацію мені потрібно подати?» до «Як декларувати подарунки?». Крім того, у базі знань є зручний пошук за ключовим словом: https://wiki.nazk.gov.ua/category/deklaruvannya/;
- електронна пошта НАЗК: info@nazk.gov.ua;
- Telegram-канал НАЗК: https://t.me/NAZK_gov_ua;
- онлайн-допомога у Реєстрі декларацій. Для цього просто натисність кнопку “допомога онлайн” у правій частині екрану під час роботи із Реєстром декларацій;
- Контакт-центру НАЗК за телефоном +38(044) 200–06–94. Зателефонувавши до нашого Контакт-центру, прослухайте автоматичне повідомлення та оберіть між напрямками допомоги, якої ви потребуєте. Після чого дочекайтеся з'єднання з оператором. ☝Зверніть увагу, якщо ви зателефонували з міського телефону під час прослуховування автовідповідача ваш телефон повинен працювати в тоновому режимі набору номеру. Щоби перевести телефон у тоновий режим, зазвичай, необхідно натиснути клавішу [*], або перевести перемикач на корпусі або на слухавці в положення «Tone» (Тон). Ви також можете зателефонувати до Контакт-центру з будь-якими питаннями, що стосуються юрисдикції НАЗК. Контакт-центр працює в робочі дні з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 18:00.
- звернутися до фахівців відділу запобігання корупції та взаємодії з правоохоронними органами міської ради (електронна пошта: koord@kam.gov.ua; за телефоном: 554029, особиста зустріч: майдан П.Калнишевського, 2, каб.410, 414).
Кампанія декларування триває до 31 березня 2022 року включно.