Клієнти державного ПриватБанку 19 лютого скаржилися на збій у системах фінустанов. Зокрема, не працювали операції з переказу коштів з картки на картку у додатку та на сайті онлайн-банкінгу "Приват24". При цьому збої були не у всіх користувачів системи та до 12:30 проблеми вдалося усунути.
Про це повідомляє «Обозреватель».
"Був короткочасний збій. Швидко полагодили", – повідомили в пресслужбі фінустанови. Проблеми у системі тривали менше півгодини.
Як повідомляли клієнти банку, під час збою авторизація у системі відбувалася, як завжди. Однак при спробі переказати гроші виникала помилка. Деякі операції проводилися, навіть незважаючи на повідомлення про неполадки.
Крім того, деякі користувачі наголошували на тому, що не могли зв'язатися зі службою підтримки. "Не працюють платежі у "Приват24". Але не працює служба підтримки", - повідомляли в коментарях на сторінці ПриватБанк у Facebook.
На минулих вихідних ПриватБанк відключав усі операції з картками, а також банкомати та термінали. Такі послуги були недоступні з 00:05 до 4:00 17 лютого.
Системи не працювали через проведення регламентних робіт процесингу. Процесинговий центр ПриватБанку щогодини обробляє в середньому від 1,7 млн до 3 млн операцій з картками.