Сьогодні, 2 травня, під головуванням міського голови Андрія Білоусова пройшло засідання, присвячене роботі Єдиної диспетчерської служби та комунальників міста. Обговорили звернення громадян, що було виконано і на що треба звернути увагу.
Як зазначив директор департаменту житлово-комунального господарства та будівництва Дмитро Губський, у 2022 році було прийнято 220 968 дзвінків, прийнято заявок 57 151, з них виконано 53 767, не виконано – 3 384, відсоток виконання складає 94,08.
У 2023 році, станом на 30 квітня, прийнято 65 947 дзвінків. Прийнято заявок 18 264, з них виконано 16 731, не виконано – 549, продовжено 984, разом не виконано 1533 заявок. Відсоток виконання – 91,61.
Міський голова заслухав представників комунальних служб, які не здійснили всі звернення громадян.
Так, наприклад, департамент ЖКГ виконав 94,1% заявок. Не виходить швидко реалізувати ті звернення, які потребують великих кошт: капітальний ремонт доріг, знесення аварійних будинків і т.д.
КП «Транспорт» стикається з заявками, які входять в обов’язки підприємства, такі як прибирання біля МАФів. Або досить часто люди жалкуються на кондукторів. Проте, як зазначає директор КП «Транспорт» Іван Горбаренко, пасажири часто самі і провокують їх, бо їздять без білету.
Управління цивільного захисту населення зіштовхнулося з іншою проблемою: згоріла сирена на будівлі Нової сцени (колишній ПК «Горького»), а зняти її неможливо, бо там новий дах.
Андрій Білоусов доручив доопрацювати всі невиконані заявки, та кожного місяця звітувати про свою роботу.
- Єдина диспетчерська служба створена для швидкого реагування комунальників на проблеми мешканців міста, - зазначив Білоусов. – Більшість заявок виконується за рахунок міського бюджету, що є не в багатьох містах України, що робить нашу службу винятковою.