Шановні абоненти!
Підприємство КП КМР «Тепломережі» звертається до споживачів з проханням своєчасно та в повному обсязі проводити оплату за спожиті послуги теплопостачання.
Нагадуємо споживачам, які мають графіки погашення заборгованості, про необхідність щомісячно проводити оплати згідно графіку.
Зверніть увагу, що в період карантину виникають незручності доступу до платіжних терміналів та банківських установ.
В абонентському відділі КП КМР «Тепломережі», можна сплатити поточні нарахування та існуючу заборгованість, без комісійного збору. Для Вашої зручності термінал перенесено на перший поверх абонентського відділу.
Термінал знаходиться за адресою: вул. Й. Манаєнкова, б. 1А.
Також повідомляємо, що громадяни мають можливість залишити свої питання у скриньці для звернень, яка розташована за адресою:
- вул. Й. Манаєнкова,1А, та звернутись за телефонами:
- відділу продажу 0800339715 (безкоштовно)
- відділ звернення громадян 0632195700
З повагою, адміністрація КП КМР «Тепломережі»