Постачальник електроенергії та енергоефективних рішень YASNO піклується про своїх клієнтів і пропонує зручні сервіси для дистанційної передачі показань лічильника, що особливо актуально у період карантину. Повідомити дані мешканцям Дніпропетровщини необхідно з 1 по 5 квітня.
Нагадаємо, якщо клієнт не повідомить показання, нарахування у платіжці буде здійснено за середньодобовим споживанням. Відтак, сума до сплати може не відповідати обсягу електроенергії, який було фактично використано. Окрім постачальника, передати дані можна й оператору системи розподілу, до мереж якого підключено будинок: ДТЕК «Дніпровські електромережі», ПрАТ ПЕЕМ «Центральна енергетична компанія», АТ «Укрзалізниця».
Постачальник YASNO у Дніпропетровській області приймає показання лічильника від клієнтів, що підключені до мереж ДТЕК «Дніпровські електромережі» через:
• Особистий кабінет – потрібно внести дані в розділі «Показання лічильника» й натиснути кнопку «Розрахувати»;
• мобільний додаток Dnipro YASNO;
• форму зворотного зв’язку на сайті YASNO – необхідно вказати ваше ім’я, адресу, номер особового рахунку, показання приладу обліку;
• особисті повідомлення на сторінці у Facebook;
• контакт-центр за телефоном (056/067/050) 770-11-55, – оператори приймають дзвінки з 8:00 до 20:00 без перерви та вихідних. Передати показання можна також через автовідповідач, не чекаючи з’єднання з оператором, натиснувши цифру «3».
Щоб убезпечити своїх клієнтів і працівників, постачальник YASNO перевів усі енергоофіси на дистанційну роботу. Тож передати показання лічильника через термінал самообслуговування тимчасово не можливо.
«Ми розуміємо, що багатьом людям старшого покоління складно користуватися онлайн-сервісами, тому розробили можливість додавати до свого акаунту в Особистому кабінеті YASNO декілька особових рахунків, щоб вносити показання та здійснювати платежі за рідних. Закликаємо клієнтів допомогти у вирішенні комунальних питань своїм батькам, бабусям, дідусям, сусідам літнього віку», – сказав директор YASNO у Дніпропетровський області Юрій Федько.