Попереду – новорічні свята. А ще – «гарячий» період передачі показань лічильників за використану електроенергію перед закриттям фінансового року. Піклуючись про зручність клієнтів, фахівці ДТЕК «Дніпровські електромережі» надаватимуть повний перелік послуг протягом усіх новорічних та різдвяних свят. Передати показання та повідомити про аварію можна онлайн – не виходячи з дому. Сервіси будуть доступні 24/7.
«Кінець року – завжди «найгарячіша» пора за кількістю дзвінків та звернень, що, звичайно ж, позначається на швидкості додзвону в кол-центр компанії. Аби не витрачати час та не чекати у телефонній черзі з'єднання з оператором, – щиро радимо користуватися альтернативними каналами зв'язку. Скористайтеся сайтом, напишіть нам в Viber, Facebook. Немає різниці, за яким з цих каналів наші фахівці отримають повідомлення. Всі вони обробляються в режимі 24/7 та не залишаються без уваги», — зазначила керівник департаменту з обслуговування клієнтів ДТЕК «Дніпровські електромережі» Олена Лабога.
Для передачі показів лічильника є три зручних канали зв’язку:
1. Проста та зручна веб-форма на сайті без необхідності реєструвати особистий кабінет
2. Особисте повідомлення на сторінці ДТЕК Дніпровські електромережі в Facebook
3. Автоматичний сервіс передачі показів у кол-центрі. Телефонуйте за номерами +38 (056/066/067) 790-99-00 та обирайте кнопку "2"
Важливо: Показання лічильників побутовим клієнтам рекомендується передавати в останній день кожного місяця. Це дозволить сформувати точні обсяги споживання за календарний місяць, а постачальнику – рахунки за спожиту електроенергію. Якщо клієнти не передають покази своєчасно, розрахунок відбувається за середньомісячним споживанням.
За інформацією відділу комунікацій ДТЕК «Дніпровські електромережі».