"Київстар" змінить вартість тарифів з 1 вересня

Надіслав: Александр Бугаев , дата: пт, 08/23/2024 - 07:55
киевстар

Мобільний оператор "Київстар" оновить одразу низку тарифів. Зміни відбудуться з 1 вересня і зачеплять, зокрема, вартості пропозицій, а також обсягів хвилин і гігабайтів, що надаються.

Про це повідомили в самому "Київстарі". 

Там зазначили, що оновлять тарифи як передоплати, так і контракту. Зокрема:

LOVE UA База;
LOVE UA Контракт;
LOVE UA Світло 2023;
LOVE UA Світло 2023 із Суперсилою Економія;
Максимальний Безлім 2019.

"З 1 вересня 2024 року ми збільшуємо обсяги хвилин та гігабайтів для деяких тарифів передплати та контракту. Також у тарифі Максимальний Безлім 2019 з'являться Суперсили на вибір та Роумінг як вдома", – йдеться у повідомленні.

При цьому наголошується: також буде змінено вартість цих тарифів. Проте як саме – не уточнюється. Як пояснили в "Київстарі", користувачі цих тарифів отримуватимуть SMS з деталями про нові умови та актуальну вартість щонайменше за 7 днів до змін.


"Зміни зумовлені тим, що у цих тарифах збільшилося споживання мобільного трафіку. Ми переглядаємо вартість тарифів, аби й далі збільшувати інвестиції, щоб розширювати мережу та оснащувати її додатковими джерелами живлення, генераторами", – розповіли у "Київстарі".

Як оновити тариф "Київстар"

В той же час, абоненти "Київстару" можуть змінити свій тариф. Зробити ж це можна кількома способами – зокрема, в магазинах оператора.

Також змінити тариф можна на сайті "Київстару". Для цього слід зайти до розділу Тарифи.

Є й інші способи. Зокрема, провести зміну тарифу можна:

за номером 477 чи 477*1;
у додатку Мій Київстар (розділ Усі тарифи);
за номером 466.

Водночас, трапляється, що хвилини, які надаються в тарифі, а також гігабайти, SMS та ін. можуть закінчитися раніше терміну його дії. У такому разі абоненти оператора можуть замовити позачергове отримання пакету послуг – також у кілька способів. Зокрема:

за номером 477*202;
у системі самообслуговування "Мій Київстар";
у контакт-центрі або у співробітника фірмового магазину "Київстар".

За що "Київстар" знімає гроші: як перевірити

Абоненти "Київстару" у будь-який час можуть перевірити, за що сплачують оператору. Всю інформацію про свій тариф вони можуть дізнатися кількома способами. Зокрема:

на запит *100*01*2#;
авторизувавшись на сайті та перейшовши на сторінку Тарифи;

у додатку Мій Київстар;
за номером 466*66.

У свою чергу, у Нацкомісії, яка здійснює держрегулювання в сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектру та послуг поштового зв'язку (НКЕК) нагадали, що абоненти всіх операторів можуть безкоштовно отримати від оператора інформацію про надані йому послуги за потрібний період.

Оператор повинен надати ці дані у формі розшифрованого рахунку. У звіті оператор повинен буде вказати низку позицій:

номер абонента;
вид послуги;
обсяг послуг, що надаються;
суму до оплати за кожен сеанс зв'язку.
"Для цього можна скористатися мобільним додатком оператора. Або звернутися з особистим фізичним зверненням абонента до магазину оператора", – зазначили в НКЕК.

Проте є важливий нюанс. Розшифрований рахунок надається лише ідентифікованим абонентам – зареєстрованим або контрактним. А от знеособлені чи анонімні електронні комунікаційні послуги розшифровці не підлягають.

Теґи