Контекстна реклама — кому потрібна та як працює

Надіслав: elena , дата: пн, 01/29/2024 - 16:35
Руки

Різновид персоналізованої реклами, який показує користувачам найрелевантніші оголошення відповідно до їх пошукових запитів, інтересів та інших характеристик, називається контекстною рекламою. Її найголовніша перевага — це залучення цільової аудиторії, яка вже зацікавлена в тому, що пропонує рекламодавець. Це дозволяє підвищувати продажі, формувати образ бренду та інформувати про новинки.

 Крім того, вона має такі переваги:

  •     можливість самостійно назначати ціну за клік і контролювати бюджет;
  •     використання геотаргетингу та часового таргетингу для показу оголошень певним географічним регіонам і в певний час;
  •     можливість вимірювати ефективність рекламної кампанії за допомогою аналітичних інструментів.

Контекстна реклама підійде більшості бізнесів, які хочуть привернути увагу потенційних клієнтів, які шукають їхні товари або послуги в інтернеті. Особливо ефективною вона буде для тих бізнесів, які працюють у конкурентній ніші або хочуть розширити свою географію ринку.

рука

Як працює контекстна реклама

Механізм роботи такої реклами базується на аукціоні, який проводиться в режимі реального часу між рекламодавцями, які хочуть показати свої оголошення цільовій аудиторії. Система визначає, які саме показати, враховуючи такі фактори, як ставка за клік, якість оголошення, якість цільової сторінки, клікабельність, релевантність запиту тощо. 

Щоб отримати всі переваги, які дає контекстна реклама, потрібно правильно налаштувати рекламну кампанію. А саме:

  1.     Визначити цілі та ключові показники ефективності (KPI) рекламної кампанії. Цілі можуть бути різними: збільшити трафік, конверсію, продажі, лояльність тощо.
  2.     Провести SWOT-аналіз свого бізнесу, ринку та конкурентів. Це необхідно для оцінки сильних і слабких сторін, можливостей і загроз для бізнесу. 
  3.     Підібрати ключові слова, за якими буде показуватися реклама. Вибір ключових слів впливає на релевантність, клікабельність, конверсію та вартість реклами. 
  4.     Скласти текстові або графічні оголошення, які будуть привертати увагу користувачів. Вони повинні бути привабливими, інформативними, відповідати ключовим словам та УТП. 
  5.     Визначити цільову сторінку, на яку буде переходити користувач після кліку на рекламу. Вона повинна бути простою, зрозумілою, містити заклик до дії, контактну інформацію та інші елементи, які сприяють конверсії.
  6.     Встановити ставки на ключові слова та розподілити бюджет на рекламну кампанію. Розмір ставки впливає на позицію оголошення в рекламному блоку, а також на конкурентоспроможність рекламодавця. 

Після запуску реклами необхідно відстежувати її ефективність. Для цього можна використовувати інструменти, які надають платформи для її розміщення (наприклад, Google Analytics). Також можна застосовувати A/B-тестування, щоб порівняти ефективність різних варіантів оголошень, ключових слів, цільових сторінок тощо. Як бачите, нюансів доволі багато, тому краще довірити запуск професіоналам. 

Де замовити контекстну рекламу


Допомогу пропонує компанія Wezom. Замовляючи тут рекламу, ви отримуєте не тільки якісну послугу, але й надійного партнера, який допоможе вам розвивати ваш бізнес в інтернеті. Спеціалісти мають багаторічний досвід у сфері інтернет-маркетингу та практикують індивідуальний підхід до кожного клієнта. Налаштування та запуск кампанії зазвичай триває 3–5 днів. Далі фахівці аналізують отримані результати та проводять оптимізацію за необхідності. Щоб замовити контекстну рекламу, залиште заявку на сайті агенції.