Мешканці Дніпропетровської області з початку 2024 року подали 94 скарги щодо порушення їхніх прав у 42 лікарнях регіону. Тож наша область, з такими показниками, посідає друге місце в Україні.
Про це повідомляє "Відомо" з посиланням на пресслужбу НСЗУ.
Загалом, пацієнти скаржилися 41 раз на вимагання коштів за надання медичних послуг. 36 раз на відмову у наданні послуг, передбачених Програмою медичних гарантій. А також надходять скарги на неякісні послуги, або послуги, надані не в повному обсязі.
У трійку лідерів по скаргам увійшли:
КНП "Міська клінічна лікарня №6" Дніпровської міської ради – 11 звернень;
КНП "Центр первинної медико-санітарної допомоги №4" Криворізької міської ради – 8 звернень;
КНП "Криворізька міська лікарня №3" Криворізької міської ради – 7 звернень.
Залишити скаргу можна у декілька способів:
за безкоштовним номером контакт-центру 16-77;
надіслати офіційний лист на електронну пошту: info@nszu.gov.ua;
надіслати лист на поштову адресу НСЗУ: проспект Степана Бандери, 19, м. Київ, 04073;
написати звернення на особистому прийомі громадян.
У скарзі потрібно вказати:
Прізвище, ім’я та по батькові пацієнта, дату народження.
Дату події, викладеної у скарзі.
Правильно вказати назву лікарні.
Написати посаду, прізвище, ім’я та по-батькові особи, яка вимагала оплату за медичні послуги, ліки чи інші матеріали чи відмовлялася надати послугу.
Детально описати ситуацію, яка з Вами сталася.
За можливості зазначити суму коштів, яку вам довелось витратити, або яку з вас вимагали. За наявності додайте копії чеків на ліки чи медичні послуги.
Вкажіть свої контакти, які допоможуть з вами зв’язатися: номер мобільного чи стаціонарного телефону, електронну адресу, поштову адресу.