20 грудня в абонентів оператора “Київстар” виникли складнощі з голосовим зв’язком і мобільним застосунком. У компанії зазначили, що працюють над усуненням проблеми.
"Наша мережа наразі на етапі стабілізації після масштабної хакерської атаки, тому все ще можуть виникати короткочасні складнощі в роботі послуг.
Так, зранку 20 грудня у ряді міст на заході і півдні України виникли складнощі із голосовим зв`язком і роботою мобільного застосунку «Мій Київстар».
Спеціалісти компанії працюють над відновленням сервісів. Робимо все можливе, щоб усунути технічні проблеми якомога швидше. Перепрошуємо за незручності.
У найближчий час компанія повідомить абонентів щодо компенсацій. Дякуємо за розуміння та підтримку", - повідомили в компанії.