Поширені питання абонентів у міжопалювальний період

Опубликовано svetlana - вт, 06/16/2020 - 10:37
теплосети

КП КМР «Тепломережі» нагадує своїм абонентам, що завершення опалювального сезону та карантин ні в якому разі не звільняє їх від сплати за спожиті послуги.

Працівники підприємства завжди готові прийти на допомогу мешканцям Кам`янського у вирішенні нагальних питань, пов`язаних із отриманням послуг теплопостачання.

Сьогодні розглянемо найбільш поширені питання абонентів в між опалювальному сезоні.


1. «Укладання договору реструктуризації боргу».
    Для укладання договору реструктуризації заборгованості, необхідно звернутися за адресою: вул. Йосипа Манаєнкова (Комунарна), 1А, з наступними копіями документів:
 – паспорт квартиронаймача/власника;
 – ідентифікаційний код квартиронаймача/власника;
 – довідка про склад сім`ї 
 –  копія документу підтверджуючого право власності на квартиру;


2. «Відкриття  або переоформлення особового рахунку». 
Відповідь:
    Переоформлення або відкриття особового рахунку на ім’я нового власника квартири виконується на підставі пакету документів:
  – копія паспорту квартиронаймача/власника;
  – копія ідентифікаційного коду квартиронаймача/власника;
  –  копія документу підтверджуючого право власності на квартиру;
  – копія технічного паспорту; 
  – довідка про склад сім`ї.


3. «Відключення квартири від централізованого опалення».
Відповідь:
    КП КМР «Тепломережі» не займається  відключенням від централізованого теплопостачання та встановленням електричного опалення.


    Рішенням виконавчого комітету Кам`янської міської Ради №455 від 18.12.2019 визначено, КП КМР «Центральні тепломережі» – є надавачем послуг з встановлення індивідуального електричного опалення в будинках та приміщеннях правобережної частини м. Кам`янське  та затверджено Порядок встановлення індивідуального електричного опалення в будинках та приміщеннях правобережної частини м. Кам`янського.


    Станом на сьогодні діє рішення Кам`янської міської ради №1832– 40/VII від 28.02.2020 Про внесення змін до рішення міської ради № 1063 – 23/VII від 30.03.2018 (зі змінами).


    Згідно даного рішення затверджено перелік багатоквартирних житлових будинків для проведення децентралізації системи теплопостачання. Мешканці житлових будинків, в яких можливо встановлювати електричне опалення, мають право звернутися до пункту прийому громадян за адресою:вул. Й.Манаєнкова,1А, каб.14, для отримання консультації, щодо порядку відключення та отримання переліку необхідних документів на відключення  від централізованого постачання та встановлення електричного опалення.


4. «Скасування нарахування за послуги теплопостачання  через відсутність радіаторів в квартирі».
Відповідь:


    Згідно із рішенням виконавчого комітету Дніпродзержинської міської ради№386 від. 17.05.2005 « Про обслуговування та утримання загально будинкових  і внутрішньо квартирних мереж та сантехнічного обладнання у багатоквартирних будинках» зазначено: 
п. 2.1.Обслуговування та утримання внутрішньо будинкові мережі за рахунок надходжень коштів з квартирної плати та плати за утримання житла і прибудинкової території за винятком внутрішньо квартирних.
П.2.2. Здійснювати обслуговування та утримання внутрішньо квартирних мереж і сантехнічного обладнання у разі виникнення у споживачів потреби в зазначених послугах за додатковими угодами.


    Згідно постанови КМУ № 630 від 21.07.2005. «Про затвердження Правил надання послуг централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення та типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної  та гарячої води і водовідведення», у пункті «Точки розподілу, в яких зазначається передача послуг від виконавця споживачеві», зазначено: точками розподілу, в яких здійснюється передача послуг від виконавця споживачеві, є: у багатоквартирному будинку: з централізованого опалення –  стояки в межах квартири.


    Виходячи з вищевикладеного, відсутність опалювальних приладів у приміщеннях квартири абонента – не є підставою для не нарахування коштів  за послуги теплопостачання. 


    Будьте відповідальні за своє майбутнє! Своєчасні розрахунки за послуги – гарантія стабільної роботи підприємства та опалення ваших осель в осінньо-зимовий період