Шановні дніпродзержинці, з 2004 року в нашому місті успішно працює та розвивається єдиний абонентський відділ ТОВ «Абонент XXI», який було створено з метою вдосконалення інформаційно-обчислювального обслуговування підприємств житлово-комунального комплексу.
На даний момент підприємство здійснює свою діяльність за такими напрямками:
• здійснення роботи з обслуговування абонентів абонентською службою підприємства;
• допомога в підготовці документів для реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання;
• обробка та внесення інформації до електронної бази щодо відкриття, переоформлення, розділення домогосподарських рахунків, а також зміни технічних параметрів житла й іншої інформації, необхідної для виконання нарахувань за тарифами постачальників послуг;
• автоматизація нарахування та обліку плати абонентів житлово-комунальним службам;
• роз'яснення щодо нарахування та оплат за послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій (квартплата);
• надання довідок мешканцям міста, відповідно до дислокації Підприємств, які обслуговують житловий фонд міста: про склад сім’ї, з місця проживання та про суми, нараховані до сплати комунальними та іншими службами міста.
Завдяки вищезазначеним напрямкам діяльності підприємства, мешканці нашого міста мають змогу отримати в єдиному відділі будь-які послуги, що стосуються абонентської сфери. Зокрема, у 2015 році підприємством було підготовлено документів паспортного обліку (реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання, зміна прізвища, втрата паспорта, реєстрація новонароджених) 84538 городянам; прийнято та оброблено пільгових документів від 5416 мешканців; переоформлено на нового квартиронаймача/власника квартири 6755 домогосподарських рахунків; видано довідок соціально-побутового характеру: для оформлення субсидій ¬– 48445екз., для управління праці та соціального захисту населення (форма 204) для оформлення матеріальної допомоги – 21078екз., про заборгованість по житло-комунальним послугам – 39213екз., про зміни у складі сім‘ї – 39689екз., про склад сім‘ї до комунальних служб, нотаріуса, у консульство, пенсійний фонд – 191576екз.. За цей період звернулися до абонентського відділу та отримали на сучасному рівні послуги близько 288 тисяч мешканців.
Функціонування в місті абонентської служби ТОВ «Абонент ХХІ» спрямоване на задоволення потреб населення у зручному та професійному обслуговуванні.
Фахівці ТОВ «Абонент ХХІ» за дванадцять років сумлінної та кропіткої праці довели свій професіоналізм і бездоганність. Крім того, за цей період було приведено в належний стан і збережено відповідні картки та форми для реєстрації місця проживання та зняття з реєстрації громадян. Було опрацьовано й упорядковано велику кількість паперів і документації. Треба враховувати, що ТОВ «Абонент ХХІ» тісно співпрацює з усіма підприємствами-надавачами житлово-комунальних послуг, щоб задовольнити нагальні потреби населення. Головний принцип роботи підприємства — це першочергові інтереси громадян, незалежно від будь-яких політичних чи соціально-економічних труднощів у державі.
29 грудня 2015 року набрав чинності Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування й оптимізації надання адміністративних послуг», відповідно до якого були розширені повноваження органів місцевого самоврядування у сфері реєстрації місця проживання та зняття з реєстрації громадян.
Отже, починаючи з «04» квітня 2016 року звернення громадян про реєстрацію місця проживання чи зняття з реєстрації будуть передаватись через Центр надання адміністративних послуг Дніпродзержинської міської ради до новостворених відділів реєстрації громадян при районних адміністраціях Дніпродзержинської міської ради, якими й буде виконуватись адміністративна послуга — реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання/перебування громадян. На перший погляд, такі зміни дозволять полегшити роботу міграційної служби, яка на даний момент вкрай перевантажена. Але чи можна дійсно говорити про зменшення черг та витрат часу, коли в реальності місцева влада не має чітко організованого процесу роботи. Адже, створити за декілька місяців нові відділи з питань реєстрації/зняття з реєстрації громадян, забезпечити їх трудовими ресурсами, оргтехнікою та програмним забезпеченням, просто неможливо.
У нашому місті завжди успішно проводилися етапи реформування житлово-комунальної, соціальної сфери послуг й ефективно приймалися заходи по децентралізації влади на місцевому рівні. Завдяки тому, що у нашому місті є підприємство з досвідом аналогічної роботи та бажанням допомогти місту Дніпродзержинську, ми в числі перших зможемо виконати зобов'язання по налагодженню роботи реєстраційних відділів, не припиняючи автоматизованого процесу видачі довідок. Впевнені, що і на цьому етапі в нашому місті об'єднаються зусилля місцевої влади та місцевого бізнесу на благо мешканців міста.
Для кожного з нас рідне місто – це маленька Батьківщина, оскільки це місто де ми народилися, і тільки від кожного з нас залежить, в якому місті ми будемо жити, і як будуть жити наші діти. Вважаємо, що моральний обов‘язок абсолютно всіх фахівців різних сфер діяльності – максимально прикласти зусилля для розвитку рідного міста та його процвітання. Наша спільна задача, враховуючи помилки минулого, будувати нове майбутнє.