
Зміни торкнуться дизайну, функціоналу й навігації, зробивши сервіс ще зручнішим та доступнішим для всіх клієнтів.
Про це розповів заступник голови правління банку Маріуш Качмарек, повідомляє tehnofan.com.ua.
Представник банку підкреслив, що ці покращення розроблені у відповідь на побажання клієнтів і є частиною цифрової стратегії розвитку ПриватБанку. Оновлений інтерфейс Приват24 зробить застосунок більш інтуїтивним та зручним у користуванні.
Користувачі зможуть швидко переглядати баланс та реквізити своїх карток, а також легко поповнювати рахунки за допомогою Apple Pay, Google Pay або через номер IBAN лише за кілька натискань.
На оновленому головному екрані кожен клієнт побачить персоналізований набір часто використовуваних сервісів і шаблонів платежів. Крім того, програма лояльності «Привіт» буде переміщена у більш зручне місце на панелі навігації, що спростить доступ до неї.