Аудит електронної трудової книжки: роз’яснення ПФУ

Надіслав: ilona , дата: пн, 06/17/2024 - 08:28
п

12 червня цього року у Головному управлінні Пенсійного фонду Вінниччини заступник начальника відділу формування електронних трудових книжок Алла Кононюк провела онлайн-заняття для роботодавців та застрахованих осіб по питанню проведення аудиту відцифрованої трудової книжки. Зараз і ми розповімо про це більш детально.

Де застрахована особа може побачити свою електронну трудову книжку?

Щоб побачити свою електронну трудову книжку, треба увійти до особистого кабінету на веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua) або у мобільний застосунок «Пенсійний фонд» за допомогою: кваліфікованого електронного підпису (КЕП), банківської картки (BankID) або Дія.Підпис.

У лівому боковому меню обрати пункт «Електронна трудова книжка».

Натиснути кнопку «Дані ЕТК» та обрати вкладку «Відцифрована ЕТК».

У вкладці «Скан-копії трудової книжки» – можна побачити всі скан-копії документів, які були надані для оцифрування періодів трудової діяльності.

Аудит електронної трудової книжки

Аудит електронної трудової книжки складається з наступних етапів:

- перевірка повноти оцифрованих відомостей відповідно до сканованих документів (трудова книжка, диплом, військовий квиток тощо);

- перевірка орфографічних помилок при оцифруванні;

- перевірка відповідності оцифрованих записів записам трудової діяльності в паперовій трудовій книжці щодо: назви роботодавця, змісту відомостей, дати події (призначення, переведення, звільнення, тощо), дати наказів, номера наказів.

Як внести зміни в електронну трудову книжку?

Повторно подаються відомості про трудову діяльність у випадку виправлення записів, виявлення пропущеного, неправильного або неточного запису. При повторному поданні відомостей про трудову діяльність подаються титульна сторінка та сторінки зі змінами відповідно до п. 6 Порядку 11-1 (у редакції постанови ПФУ № 8-3). Для цього необхідно:

- авторизуватися в особистому кабінеті на веб-порталі Пенсійного фонду України з використанням КЕП;

- створити повторне звернення: застраховані особи створюють у вкладці «Відомості про трудові відносини», роботодавці – у вкладці «Відомості про трудові відносини робітника»);

- заповнити екранну форму;

- повторно завантажити скановану копію титульного аркуша трудової книжки (для ідентифікації приналежності документа) та додати скановану копію сторінки із записами, які потребують уточнення.

Ігор Ворон, юрист