Мова йде про заклад «Навігатор», який розташований по проспекту Аношкіна неподалік від колишнього «Дому природи».
В оголошенні про продаж, розміщеному на сайті OLX, названа ціна об’єкту - 12 927 390 грн. Також підкреслюється, що це - працюючий ресторанний бізнес, який приносить дохід, що він розташований на червоній лінії у центрі міста і що ресторан популярний серед жителів м. Кам’янське, має гарну репутацію, розвинену соціальну мережу та активну рекламу. Є й інші «заманухи» для потенціального покупця – укомплектований дружній колектив від клінінг-персоналу до шеф-кухаря, 300 кв.м та 0,1117 га земельної ділянки – величезний простір для відвідувачів та місця для парковки, банкетні зали, літню терасу, що дозволяє розмістити багато відвідувачів закладу.
Ми ні в якому разі не хочемо завадити продажу ресторану та його переходу в нові руки, але є кілька, як то кажуть, «нестиковок» у оголошенні. Наприклад, це місце по Аношкіна ніяк не можна назвати центром міста або ж червоною лінією. В останні роки у зв’язку з вкрай несприятливими умовами для малого і середнього бізнесу в Україні центр Кам’янського з червогою лінією зменшився до кількох кварталів по проспектам Свободи та Шевченка, при цьому об’єкт обов’язково повинен бути на головній магістралі, кілька десятків метрів вглиб від вулиці – і він вже втрачає свою привабливість. Так що майбутньому покупцеві треба бути готовим до того, що за клієнта потрібно бути боротися з аналогічними закладами, які розташовані дійсно на червоній лінії.
Щодо популярності серед жителів Кам’янського – тут автори оголошення спізнились років десь так на 15. Колись, ще у «нульових», тут дійсно було яблуку ніде впасти від клієнтів, ресторан тоді ще називався «Синій дах», по кольору покрівлі будівлі. Але потім щось змінилося – чи то конкуренти діяли більш спритно і вправно, чи то співвідношення ціни та якості страв і обслуговування у цьому ресторані перестало бути оптимальним, але народ потихеньку пішов у інші заклади, ті ж «Дачу», «Графіті» або «Кінто». І раптом виявилось, що ресторан став постійно порожнім, не допомагала навіть реклама на білбордах з обіцянками смачно нагодувати й забезпечити клієнтам приємний відпочинок.
Єдине, чим «прославився» ресторан в останні роки – це карти, які у якості декору прикрашають літню терасу. Місцеві націонал-патріоти виявили, що на одній з таких карт Крим начебто відноситься до Росії, піднявся ґвалт у соцмережах (це щодо реклами). Це, мабуть, єдине, що якось привернуло увагу кам’янчан до «Навігатора».
Отже, тепер – продаж. Чи знайдеться покупець і чи зможе він відродити популярність колись дійсно улюбленого місця відпочинку багатьох містян? Що ж, поживемо – побачимо…