Платформи як у Відні, переходи як у Токіо: у Дніпрі будуть інфраструктуру за світовими трендами
Сотні мільйонів гривень з бюджету Дніпра у 2024 році пішли на ремонти по всьому місту.
Попри війну у Дніпрі реалізується низка інноваційних інфраструктурних проектів, які спрямовані на створення комфортних умов для життя у місті. При цьому вони стосуються як розвитку громадського транспорту, так і безпеки, при цьому новини Дніпра свідчать, що дуже важливе значення має відповідність реалізованих проектів сучасному обличчю міста. Для втілення задумів у життя не довелося винаходити велосипед, за зразок були взяті кращі світові приклади.
Як повідомляє видання «Відомо», нещодавно у місті відкрили перший у місті діагональний перехід біля популярного торговельного центру «Мост-Сіті», де щодня трафік людей складає тисячі людей. Це доволі складна розв’язка у самому центрі міста, як поєднує Європейську площу і вихід на набережну. Ще до початку війни тут планували вирішити питання перетину проїзної частини, коли через необхідність стояти на двох світлофорах люди часто ризикували життям перебігаючи дорогу в недозволених місцях.
Тепер тут довгий діагональний перехід, як Токіо, який нагадує той, що був у популярному фільмі «Форсаж». При цьому світлофори налаштовані так, що створюють своєрідний зелений коридор. Проект мали реалізувати ще у 2022 році, і у середині лютого навіть публічно його презентували. Проте повномасштабне вторгнення внесло корективи в ці плани.
Ще одним проектом, який було взято із закордонного досвіду, можна вважати реконструкцію Соборної площі, де облаштували платформи на зупинках трамваю номер 1, який курсує уздовж всього центрального проспекту міста. Сенс цих платформ, які так і називають віденськими, в тому, що рівень підніжки трамваю і платформи співпадають, тож навіть людям літнього віку зручно заходити в громадський транспорт. Ремонтні роботи тут у стадії завершення.
Не віденські, але спеціальні платформи для трамваїв будують і на проспекті Лесі Українки, де сходяться маршрути одразу кількох трамваїв. Тут взяли за мету знизити навантаження на трамвайну колію з боку автомобілів а для самих автівок знизити ризик втрати коліс чи інших запчастин через необхідність долати рельси. Роботи трохи затягнулися, тільки розпочався другий етап, але у міські владі вважають, що це того варто, оскільки знизить не тільки аварійність, але й шум, через який у будинках вздовж проспекту постійні вібрації.