На Дніпропетровщині працювала команда Національної служби здоров’я України

Надіслав: ilona , дата: чт, 08/29/2024 - 08:57
к

В області працювала команда НСЗУ на чолі з її очільницею Наталією Гусак. Вона презентувала перші результати моніторингу лікарень Дніпропетровщини. Поспілкувалася з представниками ОВА, власниками та керівниками закладів охорони здоров’я. Розмова була відвертою, бо йшлося про надання медичної допомоги пацієнтам. 

«Працюємо у тісній взаємодії з нашими лікарнями, бо від початку повномасштабної війни регіон став хабом, де рятують життя поранених – цивільних і військових. Разом з тим якісною меддопомогою мають бути забезпечені переселенці та всі жителі Дніпропетровщини. Тому відкриті до співпраці з Національною службою здоров’я України, бо вона є замовником цих послуг і ретельно слідкує за тим, як їх надають», – зазначив в.о. першого заступника начальника ОВА Андрій Кульбач.    

Щоб перевірити, чи в повній мірі надаються в регіоні медичні послуги населенню, НСЗУ проводить моніторинги: автоматичний і фактичний. Автоматичний відбувається без виїзду на місце – через електронну систему охорони здоров’я.  

«Так ми бачимо та реагуємо на порушення з боку медзакладів. Чи то факти не закупівлі препаратів, відмови у проведенні безоплатних обстежень. Якщо, до прикладу, там відсутнє або не працює прописане за певним пакетом обладнання, то це – порушення умов договору з НСЗУ. А отже, пацієнти недоотримують всього обсягу гарантованої державою медичної допомоги», – пояснила голова Національної служби здоров’я України Наталія Гусак.  

Від початку 2024-го моніторинг проводять у восьми лікарнях регіону. Перевіряють, як  виконують вимоги за трьома пакетами Програми медичних гарантій: лікування пацієнтів з інсультами та інфарктами, а також – послуги для породіль. 

З першими результатами моніторингу ознайомили керівників громад та медзакладів області. Проговорили всі деталі, аби виправити помилки та уникнути їх у подальшому.  

Цьогоріч НСЗУ вже сплатила медичним закладам Дніпропетровщини за надані послуги понад 9,5 млрд. бюджетних коштів.