Як під час карантину передавати покази лічильників юридичним особам?

Опубликовано bugaev - ср, 03/25/2020 - 10:09
дтэк

Розповідає ДТЕК Дніпровські електромережі

Інформаційне повідомлення

Як під час карантину передавати покази лічильників юридичним особам? Розповідає ДТЕК Дніпровські електромережі
Дніпропетровська область, 24 березня 2020 ДТЕК дбає про здоров'я своїх клієнтів та співробітників. Тому центри обслуговування клієнтів компанії перейшли на дистанційне обслуговування, що надважливо під час карантину. Про особливості передачі показів лічильників юридичними особами в умовах карантину розповідає ДТЕК Дніпропетровські електромережі.

«Турбуючись про здоров’я своїх клієнтів, ДТЕК Дніпровські електромережі розширив перелік дистанційних послуг. Вони зручні, прості, економлять час та не вимагають особистого контакту між клієнтом та працівником компанії. Так ми запобігаємо розповсюдженню вірусу та спрощуємо взаємодію клієнтів з нами», - зазначив генеральний директор енергокомпанії Андрій Терещук.

Передати «Звіт про покази засобів обліку за розрахунковий місяць» юридичним особам сьогодні можна за допомогою (актуально для клієнтів, що напряму сплачують за розподіл електроенергії оператору системи розподілу):

1. «Особистого кабінету» для юридичних осіб
•  https://okenergy.com.ua/sign-up/entity -  для жителів м. Кам'янське, Верхньодніпровського, Царичанського, Петропавлівського, Петриківського, Васильківського, Межівського, Синельниківського, Покровського і Магдалинівського районів;
•  https://lk.dtek-dnem.com.ua/company - для жителів Дніпра та  інших районів.
Якщо Особистий кабінет у клієнта відсутній, то спеціалісти компанії допоможуть його створити дистанційно. Слід лише звернутися на електронну пошту support@lk.dtek-dnem.com.ua.
 

2.      Офіційної сторінки компанії у Facebook або електронної пошти dnoe-callcenter@dtek.com. У клієнта приймуть надіслану кольорову скан-копію або фото Звіту з мокрою печаткою та підписом. Його опрацюють та надішлють у відповідь підписані з боку компанії рахунок та акти.

Про результати обробки документів співробітники повідомлять клієнтів електронною поштою і відправлять скан-копії документів. По завершенню карантину документи в паперовому вигляді можна буде отримати за місцем подачі або поштою - відповідно до побажань клієнта.

Якщо клієнт не надав звіт за період, співробітники забезпечать розрахунок по середньому споживанню виходячи із затвердженого Кодексом комерційного обліку механізму і доставлять документи поштою.