16 липня з 13:00 на базі хабу Центру молодіжних ініціатив відбудеться тренінг на тему: «Із чого складається бренд міста».
В умовах сучасного світу нарівні з персональними й корпоративними брендами колосального значення віднедавна набуло поняття «бренд території». Суперництво міст, регіонів і країн за ресурси перетворює їх із географічних одиниць у повноцінні товари, що мають свою цінність, властивості, вартість. Тому в територій сформувалася потреба мати відмінну ідентичність і вміло про неї розповідати.
Досвід засвідчує, що ті громади й території, які поступово впроваджують взаємопов’язані маркетингові заходи, є більш успішними. Вони значно легше досягають цілей сталого економічного розвитку, зокрема:
- залучення інвестицій і створення нових підприємств;
- збереження та розширення діючих підприємств, збільшення кількості робочих місць;
- покращення іміджу на місцевому, національному та міжнародному рівнях, започаткування взаємовигідних партнерств;
- залучення нових жителів і поліпшення добробуту громади загалом;
- збільшення кількості туристів;
- популяризація політичних рішень і програм серед громади, отримання прихильності населення.
Тренінг проводитиме Гондюл Олександра – викладачка кафедри журналістики та нових медіа Київського університету імені Бориса Грінченка, комунікаційна волонтерка ГО Startup Kyiv, фріланс-перекладачка, засновниця Весняної дипломатичної школи в Києві.
Долучитися до заходу можна заповнивши спеціальну гугл-форму за посиланням: https://forms.gle/qj1dmLShBUz77WKC8