Еще в ноябре прошлого года на сайте Единой системы местных петиций появилась коллективная жалоба от горожан на работу ООО «Империал», предоставляющего услуги по перевозке пассажиров на маршрутах городского и пригородного сообщения.
Особенные нарекания вызвал работа на маршруте № 8.Она набрала необходимое для рассмотрения количество подписей и 25 января на нее был дан официальный ответ.
«Ваша електронна петиція з питання заміни перевізника по міському автобусному маршруту №8, опрацьована управлінням транспортної інфраструктури та зв’язку Кам’янської міської ради.
Інформуємо Вас, що у відповідності до постанови КабінетуМіністрівУкраїни від 03.12.2008 №1081 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування» (зі змінами) автомобільний перевізник визначається на конкурсних засадах. Перевезення пасажирів на міському автобусному маршруті №8 здійснюється у відповідності до укладеного двостороннього договору про організацію перевезень пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування у м.Кам’янському між управлінням транспортної інфраструктури та зв’язку міської ради та ТОВ «Імперіал». Після закінчення строку дії договору про організацію перевезень пасажирів на автобусному маршруті №8 буде проведено новий конкурс з визначення автомобільного перевізника. Наголошуємо на тому, що управління транспортної інфраструктури та зв’язку міської ради, зі своєї сторони, здійснює постійний контроль за дотриманням підприємствами-перевізниками умов укладених договорів про організацію перевезення пасажирів на міськихавтобусних маршрутах загального користування у м.Кам’янському, (невиконання або неналежне виконаннязобов’язань) шляхом проведення перевірок.
Повідомляємо, що відповідно до проведеної перевірки встановлено, що на маршруті загального користування №8 працює 5 автобусів. Автобуси на зазначеному вище маршруті працюють відповідно до затвердженого паспорту. Інтервал руху в «час пік» складає - 20 хв., у «міжпіковий час» - 30 хв. На маршруті загального користування №8 працює 3 автобуси марки «ПАЗ» (45 пасажиромісць), 1 автобус марки «I-VAN» (40 пасажиромісць) та 1 автобус марки «Еталон» (40 пасажиромісць). У разі виходу з ладу одного з автобусів його тимчасово можутьзамінити на автобус марки «Рута» меншої пасажиромісткості.
У грудні 2018 року начальником управління транспортної інфраструктури та зв’язку міської ради проведено зустріч з представниками ініціативноїгрупи та представником автомобільного перевізника, з питання забезпечення дотримання графіків руху водіями на міському автобусному маршруті №8 та коригування графіку руху. За результатами проведеної зустрічі, з урахуванням усіх побажань мешканців мікрорайону «55 блочок», прийнято рішення стосовно внесеннязмін до графіку руху зазначеного маршруту. Зазначаємо, що з 28.01.2019 останній рейс на маршруті з «пл.250-річчя міста» (пл.ДМК) буде виконуватися о 21 год. 15 хв.
Крім того, керівництву ТОВ «Імперіал» надано доручення щодо розміщення в усіх салонах автобусів графіків руху маршруту. З метою запобігання порушення графіків на маршруті з водіями проведено додаткові інструктажі.
З питання технічного стану автотранспорту на маршруті повідомляємо наступне. Керуючись ст.23 Закону України «Про автомобільний транспорт» перевірку технічного стану транспортних засобів під час обов’язкового технічного контролю транспортних засобів здійснюють суб’єкти господарювання визначені відповідно до Закону України «Про дорожній рух» в порядку, який встановлює Кабінет Міністрів України. Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 18.02.1997 №176 «Про затвердження Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту» перед початком роботи сааме перевізники організовують проведення контролю технічного та санітарного стану автобусів, щозмінного передрейсового і післярейсового медичного огляду водіїв транспортних засобів. Крім того, п.31.1. постанови Кабінету Міністрів від 10.10.2001 №1306 «Про Правила дорожнього руху» передбачено, що технічний стан транспортних засобів та їх обладнання повинні відповідати вимогам стандартів, що стосуються безпеки дорожнього руху та охорони навколишнього середовища, а також правил технічної експлуатації, інструкцій підприємств-виробників та іншої нормативно-технічної документації».