Комплексною програмою підтримки учасників антитерористичної операції/операції об’єднаних сил передбачено надання грошової допомоги учасникам антитерористичної операції/операції об’єднаних сил на проведення поточного ремонту житлової квартири або будинку.
Як повідомили в департаменті соціальної політики міської ради, у 2021 році дана допомога призначена 12 особам на загальну суму понад 471 тис грн.
Так, учасникам бойових дій, особам з інвалідністю внаслідок війни та членам сімей загиблих (померлих) учасників АТО/ООС одноразово після звільнення з військової служби (демобілізації) за рахунок коштів міського бюджету надається грошова допомога на проведення поточного ремонту житлової квартири або будинку. Вартість поточного ремонту квартири (будинку) визначається з урахуванням переліку робіт проєктно-кошторисної документації на підставі акта обстеження індивідуально в залежності від стану житлового приміщення, яке потребує поточного ремонту. До проєктно-кошторисної документації включаються роботи з внутрішнього опорядження квартири (будинку) без підвищення існуючого рівня благоустрою.
Департаментом житлово-комунального господарства та будівництва міської ради визначається вартість 1м2 поточного ремонту виходячи із вартості поточного ремонту та загальної площі житла. Сума допомоги становить вартість поточного ремонту 21 м2 житла на одну особу (якщо загальна площа житла менше 21 м2, використовується фактична площа житла).
Для отримання допомоги особою разом із заявою до Центру надання адміністративних послуг подаються наступні документи:
- копія паспорта громадянина України (в разі надання паспорта громадянина України у вигляді ID-картки обов’язково надається довідка про місце реєстрації);
- копія реєстраційного номера облікової картки платника податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовились від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному органу державної фіскальної служби і мають відмітку в паспорті);
- копія посвідчення, що дає право на отримання допомоги;
- копія довідки про звільнення з військової служби, виданої Кам’янським об’єднаним міським територіальним центром комплектування та соціальної підтримки, окрім учасників АТО/ООС з числа працівників органів внутрішніх справ та надзвичайних ситуацій;
- копія свідоцтва про право власності або витяг про державну реєстрацію права власності, видану уповноваженим на це органом;
- копія технічного паспорта на квартиру (будинок);
- копія особового рахунку (для неприватизованого житла);
- довідка про склад сім’ї;
- банківські реквізити для зарахування коштів.
Документи можуть бути надані заявником особисто, через уповноважену особу або надіслані поштою.
Питання про необхідність надання допомоги вирішується на засіданні Комісії з питань надання грошової допомоги на проведення поточного ремонту житлової квартири або будинку учасникам антитерористичної операції/операції об’єднаних сил на підставі розгляду:
- заяви та документів на проведення поточних ремонтів житлових квартир та будинків учасників антитерористичної операції, переданих департаментом житлово-комунального господарства та будівництва міської ради;
- акта обстеження житлово-побутових умов отримувача допомоги для уточнення видів і обсягів робіт на проведення поточного ремонту житлових квартир та будинків учасників антитерористичної операції.
Розгляд заяв проводиться в порядку черговості за датою подання заяви. Першочергово комісією розглядаються заяви членів сімей загиблих (померлих) учасників антитерористичної операції/операції об’єднаних сил та осіб з інвалідністю внаслідок війни.
Протягом 2021 року членами комісії проведено обстеження стану 25 помешкань для уточнення видів і обсягів робіт на проведення поточного ремонту житлових квартир та будинків.
Станом на 25 березня на обліку для надання грошової допомоги учасникам антитерористичної операції/операції об’єднаних сил на проведення поточного ремонту житлової квартири або будинку перебувають 440 осіб.