В 2021 році до Кам’янської міської ради на розгляд надійшло 6700 звернень

Опубликовано elena - чт, 06/17/2021 - 11:35
постер

За період з 01.01.2021 по 31.05.2021 до Кам’янської міської ради на розгляд надійшло 6700 звернень.

У порівнянні з аналогічним періодом минулого року кількість звернень збільшилась на 3290 або майже вдвічі.

Аналіз статистичних даних за соціальним станом заявників свідчить, що найбільше звернень надійшло від пенсіонерів – 29% (1947) від загальної кількості, 587 звернень від робітників –(9%) та майже 4 % (233) від безробітних.

Особлива увага приділяється вирішенню питань, з якими звертаються ветерани війни та праці, особи з інвалідністю, учасники бойових дій, члени багатодітних сімей, одинокі матері, та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.

Зберігається сталим співвідношення кількості звернень від жінок та чоловіків. Так, чоловіки направили до міської ради 1726 звернень або 26%, жінки, в свою чергу, 4974 або 74 %.

Згідно із Законом України «Про звернення громадян» письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним та розгляду не підлягає. Згідно із Регламентом виконавчих органів Кам’янської міської ради такі звернення можуть бути надані керівництву міської ради та її виконавчого комітету міської ради для ознайомлення, якщо питання стосується конституційних прав і свобод людини й громадянина або життєво важливих проблем територіальної громади міста. Так, у зазначеному періоді до Кам’янської міської ради надійшло на розгляд 35 анонімних звернень.

Згідно з розпорядженнями міського голови на відділ звернень громадян міської ради покладено організацію роботи із забезпечення оперативного реагування на звернення громадян, які надходять на розгляд за належністю до Кам’янської міської ради з урядової телефонної «гарячої лінії» та багатоканальної телефонної лінії «Контакт-центр «Гаряча лінія голови облдержадміністрації». Відділ звернень громадян міської ради забезпечує взаємодію з Дніпропетровським обласним контактним центром. Із загальної кількості звернень громадян міста, які звернулися до органів влади вищого рівня (5005) на урядову телефонну «гарячу лінію» та гарячу лінію голови облдержадміністрації – 98,8% (4947 звернень). Усі звернення оперативно розглянуто керівництвом міської ради та її виконавчого комітету та опрацьовано згідно з їх резолюцією без порушення терміну виконання.

В Кам’янській міській раді реалізовано вимоги чинного законодавствата запроваджено можливість надання громадянами електронних звернень. За звітний період таких звернень надійшло 225.

Через засоби телефонного зв’язку за 5 місяців 2021 року надійшло 445 звернень.

В окремих зверненнях громадяни порушують одночасно декілька питань. Так, за період з 01.01.2021 по 31.05.2021 громадянами у зверненнях порушено 7006 питань, з них питому вагу складають питання комунального господарства – 4600 або 65%; соціального захисту - 931 (13,2%); охорони здоров’я - 385 (5%).

З метою забезпечення реалізації та гарантованого конституційного права на звернення, та враховуючи необхідність запобігання поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19, міським головою Андрієм Білоусовим видано розпорядження від 18.03.2021 №108-р «Про затвердження порядку організації та графіка проведення прямих телефонних ліній з громадянами заступниками міського голови та секретарем міської ради» та від 25.03.2021 №205-р «Про затвердження порядку організації та проведення особистого прийому громадян міським головою із застосуванням відеоконференцзв’язку (Zoom)».

Громадяни мають можливість вирішувати нагальні питання дистанційно з урахуванням діючих карантинних обмежень.

Отже, підсумки роботи із зверненнями громадян за 5 місяців 2021 року свідчать про дієвість заходів, спрямованих на підвищення рівня організації роботи зі зверненнями громадян. Ця робота в місті є системною завдяки спрямуванню зусиль органів місцевого самоврядування міста на забезпечення відкритості, доступності та сприятливих умов для реалізації конституційних прав громадян на звернення та вирішення порушених громадянами питань відповідно до чинного законодавства України.