11 вересня цього року Міністерство юстиції України на своїй офіційної сторінці в соціальної мережі Facebook (https://www.facebook.com/minjust.official) опублікувало з посиланням на Державну архівну службу України (https://archives.gov.ua) відповідь на актуальне на цей час питання: де зараз в умовах дії воєнного стану можна отримати архівну довідку про народження, одруження, розлучення або смерть людини. Розповімо про це більш детальніше.
До 75-ти років – звертатися у відділ РАЦС, після спливу 75-ти років – до архіву
Як роз’яснюють у Державної архівної службі України, передача книг державної реєстрації актів цивільного стану, метричних книг на постійне зберігання до державного архіву здійснюється щороку після закінчення 75-ти років зберігання їх у відділах державної реєстрації актів цивільного стану.
Отже, якщо термін реєстрації акта цивільного стану не перевищує 75 років з дня його укладення –уДержавної архівної службірекомендують звертатися за отриманням запитуваних документів до відділу державної реєстрації актів цивільного стану за місцем проживання.
Після завершення 75-річного строку зберігання документів у відділах державної реєстрації актів цивільного стану за отриманням довідки необхідно звернутися до державного архіву відповідної області або м. Києва.
Для довідки
Державна архівна служба України. Контакти:
веб-сайт: https://archives.gov.ua/ua;
телефон (044) 275 27 77; факс (044) 275 36 55;
електронна пошта: info@arch.gov.ua;
Поштова адреса: вул. Солом’янська, 24, м. Київ, 03110.
Працює щоденно (за винятком святкових і вихідних днів) з понеділка по четвер – з 08:00 до 17:00, у п'ятницю – з 08:00 до 15:45. Обідня перерваз 12:00 до 12:45.
Телефонна «гаряча лінія»: приймання дзвінків здійснюється за номером (044) 273 27 46.
Ігор Ворон, юрист.