12 грудня в оператора “Київстар” стався збій. Абоненти залишились без мобільного інтернету та зв’язку. Станом на 20:00 спеціалісти змогли частково відновити роботу послуг фіксованого зв’язку.
В компанії зазначають, що вони працюють над відновленням інших послуг та зроблять все можливе, аби остаточно завершити дану роботу протягом 13 грудня. Про це повідомляє Інформатор з посиланням на публікацію “Київстару”.
“Ми висловлюємо подяку правоохоронним органам та державним службам за миттєву реакцію і професійну допомогу в вирішенні цієї безпрецедентної ситуації. Після стабілізації роботи мережі усі абоненти і корпоративні клієнти, які внаслідок хакерської атаки не могли скористатись сервісами компанії, обов`язково отримають компенсації. Вся команда Київстар висловлює вдячність абонентам, колегам по телеком ринку, корпоративним клієнтам за розуміння і підтримку”, – йдеться у пості.