У зимовий період, коли сніг вкриває проїжджу частину і тротуари, це викликає у людей не лише позитивні емоції, а й часом деякі труднощі. Так, прокинувшись вранці, можна зіштовхнутися з проблемою безпечного пересування тротуаром, або виїздом до роботи власною автівкою.
Переважно наших містян-пішоходів турбує питання саме безпечного пересування тротуарами. З цього приводу майже щоразу виникають непорозуміння та невдоволення з їхнього боку. І це можна зрозуміти. Натомість, люди дійсно інколи не знають, на кого нарікати та до кого звертатися з приводу не посипаних піском тротуарів, коли вулиці не просто заметені снігом, а на всіх дорогах панує справжня ожеледиця. Тож, щоб прояснити ситуацію, ми звернулися за фаховим коментарем до директора департаменту ЖКГ Дмитра Губського.
За його словами, пішохідні зони (прибудинкові території) та тротуари уздовж усіх червоних ліній закріплені за керуючою компанією, яка обслуговує будинок. Керуючими компаніями у Кам’янському виступають КП «Добробут», КК «Лідер комфорт», ОСББ та ЖБК та декілька приватних (колишня назва – ЖЕКи). Послуга з посипання піском прибудинкових зон входить в тариф за квартплату, які сплачують мешканці вищевказаним компаніям.
Все інше – сквери, парки, громадські місця та ділянки тротуарів, де поблизу немає житлових будинків, а також проїжджа частина відносяться до зони відповідальності департаменту ЖКГ. Котрий, у свою чергу, користується послугами підрядників щодо виконання робіт з посипання та розчищення доріг або прибирання снігу.
Дмитро Губський підкреслив, що спочатку перевага надається посипанню або розчищенню центральних доріг – як тротуарів, так і проїжджої частини. Далі вже роботи виконуються на периферіях. «Та техніка, яку ми маємо у своєму розпорядженні, не може впоратися з наведенням ладу на дорогах цілого міста за пару годин. Це фізично неможливо», - наголосив директор департаменту ЖКГ. Окрім того, за його словами, наше місто не має у своєму розпорядженні великого бюджету, щоб виконати такий обсяг робіт дуже швидко. Тому, керуючись наявними ресурсами, роботи по посипанню або розчищенню тротуарів та проїжджої частини виконуються поступово.
Варто зазначити, що в середньому один двірник КП «Добробут», наприклад, має обслуговувати порядку 7-10 будинків. Звісно, що посипати піском тротуари уздовж такої кількості будинків упродовж двох годин вранці просто неможливо фізично. Тому, за словами Дмитра Губського, наші містяни мають ставитися з розумінням до навантаження, яке здебільшого мають працівники керуючих компаній.