Як дізнатися про формування е-лікарняного через веб-портал Пенсійного фонду України?

Надіслав: ilona , дата: пн, 07/15/2024 - 08:51
r

Відносно недавно Головне управління Пенсійного фонду України в Донецькій області на своєї офіційної сторінці в соціальної мережі Facebook (https://www.facebook.com/dn.pfy) надало важливе роз’яснення щодо того, як дізнатися про формування е-лікарняного через веб-портал Пенсійного фонду України. Розповімо про це більш детальніше.  

Про формування е-лікарняного

Е-лікарняний формується в Електронному реєстрі листків непрацездатності у кабінеті страхувальника або в особистому кабінеті застрахованої особи, на веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua) на підставі інформації медичного висновку в разі ідентифікації пацієнта як застрахованої особи в реєстрі застрахованих осіб. 
Після створення медичного висновку та його відправлення до реєстру листків непрацездатності на контактний номер телефона застрахованої особи надійдуть 2 SMS-повідомлення:
- від E-Health – щодо створення е-медвисновку із зазначенням його номера;
- від Пенсійного фонду – щодо формування е-лікарняного, його номера і періоду дії.
Про різницю між медичним висновком про тимчасову непрацездатність та 
е-лікарняним можна дізнатися тут: (https://t1p.de/gknmd).

Причини відмови у формуванні е-лікарняного
 
Електронний лікарняний може бути не сформовано з таких причин:
- у реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування відсутні:
- інформація про трудові відносини особи на дату початку періоду її непрацездатності;
- повідомлення про прийняття працівника на роботу;
- в обліковій картці застрахованої особи зазначені  некоректні, помилкові, неактуальні відомості.

Причини відсутності SMS-повідомлення

SMS-повідомлення про підтвердження відкриття е-лікарняного може не надійти у випадках, якщо:
- особа не авторизувалася в особистому кабінеті на веб-порталі Пенсійного фонду України та не підключила сервіс дистанційного інформування від Пенсійного фонду України;
- в особистому кабінеті неактуальний номер телефона;
- особа офіційно не працевлаштована та в реєстрі відсутні дані про сплату єдиного соціального внеску;
- особа не є застрахованою і її дані відсутні в реєстрі застрахованих осіб;
- роботодавець не подав дані про працівника для внесення в реєстр застрахованих осіб.
Для довідки

 Як підключити дистанційне інформування Пенсійного фонду України, дивіться за посиланням: https://t1p.de/4i9d4

Ігор Ворон, юрист